Γιώργο, χαιρέτα μου τον πλάτανο. (βίντεο) Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ...ΜΙΛΑΕΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ  ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ..

 Δείτε ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ..."πρωθυπουργού" στην Κριτσά Λασιθίου. Μίλησε όπως βλέπετε και στην φωτογραφία στην πλατεία του χωριού, κάτω από έναν πλάτανο, έξω από την ταβέρνα "Ο πλάτανος"...
Τυχαίο, δεν νομίζω..
Τι σημαίνει όμως "χαιρέτα μου τον πλάτανο";
Μια εκδοχή είναι:
Την χρησιμοποιούσαν οι ξενιτεμένοι χωρικοί της πατρίδας, όταν θυμούνταν τον πλάτανο του χωριού τους. Έλεγαν λοιπόν στους συμπατριώτες που συναντούσαν στην ξενιτιά "χαιρέτα μου τον πλάτανο"(σαν γυρίσεις στο χωριό).
Έτσι επικράτησε η φράση να σημαίνει "δεν θα γίνει ποτέ".
Ύστερα και από αυτά που άκουσα στην ομιλία του κ. πρωθυπουργού, είμαι αναγκασμένος να αναφωνήσω:
"Χαιρέτα μου τον πλάτανο Γιώργο...."  
http://gianniotis.blogspot.com/ ΔΕΙΤΕ  ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.....ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .